به گزارش ایرنا ، رئیس اداره بهزیستی قرچک در مراسم بدرقه معلولان اعزامی به اردی سیاحتی بابلسر گفت : اجرای این طرح در راستای اجرای طرح تکریم و غنی سازی اوقات فراغت معلولان با هدف ارتقای سلامت روحی و روانی آنان انجام می شود.
حمیدرضا نعمتی افزود : کلیه هزینه های مربوط به اعزام معلولان به این اردو شامل تهیه 2 دستگاه اتوبوس، پذیرایی و خدمات ارائه شده در محل اسکان به مبلغ 90 میلیون ریال از محل کمک خیرین به اداره بهزیستی در قالب مشارکت های مردمی تأمین شده است.
وی اظهار کرد: براساس قانون 19 دستگاه و نهادی اجرایی و خدماتی درقبال معلولان مسئول بوده و وظیفه خدمات رسانی به این قشر رادارند .
نعمتی بیان داشت: همه افرادسالم جامعه درقبال معلولان دارای وظایف اجتماعی و انسانی هستند و زکات سلامتی خود را باید در دستگیری و یاری افراد نیازمند و معلول ادا کنند.
وی تصریح کرد: اداره بهزیستی قرچک در راستای کمک به مددجویان و معلولان تحت پوشش خدمات بهزیستی تلاش کرده تا با راه اندازی کمیسیون تعیین معلولین از ورامین به قرچک و راه اندازی پرداخت حقوق دستمزد مددجویان از ابتدای سال جاری و منفک شدن آن از ورامین به قرچک بخشی از نیازهای مددجویان را برطرف کند.
وی بیان کرد: در حال حاضر یک هزار خانواده نیازمند و سه هزار فرد معلول در سطح این شهرستان زیرپوشش خدمات حمایتی، درمانی و توانبخشی سازمان بهزیستی قرار دارند.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.