مازیار حسینی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برهمین اساس پروانه فعالیت تاکسی های پیکان سطح شهر تهران در نیمه دوم سال جاری(از ابتدای مهرماه) فاقد ارزش و اعتبار برای فعالیت است.
وی با تاکید بر ضرورت نوسازی ناوگان تاکسیرانی تهران اظهار کرد: 12 هتاکسی فرسوده شهر تهران در سال گذشته از رده خارج و نوسازی شدند.
حسینی خاطرنشان کرد: پیش از این بارها در خصوص نوسازی تاکسی های پیکان شهر تهران اطلاع رسانی شده و اطلاعات لازم در خصوص نحوه انجام این کار نیز به متقاضیان داده شده است.
معاون شهردار تهران گفت: اعمال محدودیت تردد برای خودروها با تصویب شورای ترافیک و همکاری پلیس راهور اجرایی می شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه ایجاد ممنوعیت برای تردد برخی خودروها بخشی از طرح ترافیکی «کاهش» است اظهار کرد: طرح کاهش (LEZ) دارای یک برنامه زمان بندی است که با توجه به ملاحظات پلیس راهور و مسائلی که در جلسات شورای عالی ترافیک وزارت کشور مطرح شد، زمان اجرای آن دار تغییراتی شده است.
حسینی با تأکید بر برنامه ریزی منسجم برای اجرایی شدن طرح ترافیکی کاهش تصریح کرد: هدف اصلی از اجرای طرح های ترافیکی(ترافیک، زوج و فرد و کاهش) کنترل حجم تردد وسایل نقلیه و کاهش آلودگی هوای شهر است.
وی با تاکید بر اینکه امروز برای همه مشخص است خودروهای کاربراتوری مسبب اصلی آلودگی هوا هستند گفت: اگر می خواهیم در نیمه دوم سال مانع از آلودگی گسترده هوای شهر باشیم، باید اقدامات لازم از جمله محدودیت و ممنوعیت تردد خودروها را اعمال کنیم.
درحال حاضر حدود 80 هزار دستگاه تاکسی گردشی و خطی در سطح شهر تهران مشغول فعالیت هستند.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9353**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.