حسن خلیل آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه فضا باید برای فعالیت شورا مناسب و مطلوب باشد افزود: ایجاد حاشیه برای فعالیت نهادهای تخصصی از جمله شوراها از سوی هر کس که باشد پذیرفتنی نیست و کار را از جریان حرفه ای و اصلی خود خارج می کند.
وی با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه ها در اصلاح رویه های ناصحیح و احیانا آلوده به فساد گفت: رسانه های آزاد و مستقل راه را بر افتادن روندها در مسیر فساد بسته و به اصلاح امور کمک شایانی می کنند.
خلیل آبادی گفت: رسانه ها امروز در دنیا جایگاه مخصوصی دارند و خبرنگار در واقع نماینده افکار عمومی است و مسئولان باید بدانند که همواره باید پاسخی منطقی و مطلوب به مطالبات خبرنگاران داشته باشند.
وی گفت: اگر فعالیت و اقدامات مسئولان شفاف و عاری از فساد باشد آنان همواره سربلند بوده و نگرانی از پرسشگری رسانه ها و خبرنگاران نخواهند داشت و برای همین فشاری نیز به رسانه ها برای سانسور برخی حقایق نمی آورند.
خلیل آبادی با بیان اینکه شورای شهر پنجم و شهرداری منتخب آن به حمایت و پشتیبانی دولت نیاز دارد افزود: به دنبال فردی برای شهرداری تهران هستیم که هم سوابق خوب و مطلوب مدیریتی و اجرایی داشته باشد و هم بتواند ارتباط وثیق و خوبی با دولت دوازدهم برقرار کرده و شهرداری تهران را فعال و پویا کند.
وی گفت: منتظر ارائه برنامه 7 کاندیدای شهرداری تهران تا دو هفته آینده در شورای شهر خواهیم بود و سپس اعضای حاضر در جلسه بر اساس اصول حرفه ای و در نظر گرفتن سوابق فعالیت افراد تصمیم گیری خواهند کرد.
خلیل آبادی با اشاره به برخی مشکلات جنوب تهران و شهرری گفت: از رسانه های این منطقه انتظار داریم تا حقایق و مشکلات این منطقه از تهران را به صورت جدی و کامل رصد کرده و با انعکاس آن مدیریت شهری را در رفع مشکلات کمک کنند.
6139
انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.