سرهنگ فرهاد حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به افزایش سرقت خودرو در محدوده غرب تهران که موجبات نارضایتی ساکنان را به وجود آورده بود، افزود: در این راستا روز گذشته طرح امنیت محله محور و برخورد با سارقان به اجرا درآمد و براساس اطلاعات دریافتی مشخص شد که یکی از سارقان سابقه دار خودرو بنام «ع.س» به تازگی از زندان آزاد و به همراه همدستان خود اقدام به سرقت انواع خودور می کند.
وی افزود: به دنبال این موضوع ماموران با بکارگیری شیوه های نوین پلیسی ردپای سارقان را دریکی از بوستان های خیابان وثوقی شناسایی و در یک عملیات ضربتی پنج سارق دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.
سرهنگ حیدری ادامه داد: به دنبال دستگیری متهمان تعدادی از شکات به کلانتری مراجعه و سارقان را شناسایی و متهمان نیز در بازجوئی های انجام شده به جرائم خود اعتراف کردند.
رئیس کلانتری 151 فاتب خاطرنشان کرد: پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل و پس از اخذ دستور قضایی، متهمان به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.