امید سراجی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر این هیات از فضا و پیست های جاده ای محروم است که با این وجود نیز توانسته مسابقات زیادی را درسطح ملی و بین المللی میزبانی کند.
وی با بیان اینکه در سطح جهان شهرداری ها حامیان جدی مالی و فضایی برای توسعه ورزش دوچرخه سواری به شمار می روند اظهار کرد: با وجود جمعیت چند میلیونی تهران، این استان یکی از محروم ترین مناطق کشور در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی به شمار می رود.
به گفته وی شهرداری تهران می تواند با در اختیار گذاشتن فضای موجود تا حدودی حضور و مشارکت مستمر خانواده ها را به فضاهای ورزشی بیشتر کند.
سراجی با اشاره به اینکه ورزش قهرمانی ویترین ورزش همگانی به حساب می آید تصریح کرد: با حمایت شهرداری می توانیم در جهت رشد و توسعه این ورزش مفرح گام هایی خوبی را برداریم.
رئیس هیات دوچرخه سواری استان تهران با بیان اینکه سال گذشته حمایت مالی اداره کل ورزش و جوانان از این هیات صفر بود گفت: تهران در ارزیابی سالانه فدراسیون دوچرخه سواری با یک امتیاز اختلاف نسبت به استان های آذربایجان شرقی و خراسان رضوی، جایگاه سوم کشور را بدست آورد.
سراجی به میزبانی تهران در رشته BMX( دوچرخه سواری 20اینچی اسکیت پارک و نمایشی) کشور اشاره کرد و گفت: این مسابقات کشوری جمعه 30تیرماه با حضور 60 ورزشکار مرد در بوستان قائم منطقه 18 پایتخت برگزار می شود.
وی گفت: در این مسابقات ورزشکاران استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
رئیس هیات استان تهران تصریح کرد: لیگ دوچرخه سواری مردان استان تهران با شرکت 13تیم مرداد ماه برگزار می شود.
وی افزود: هدف برگزاری این لیگ جوانگرایی در ورزش و کشف استعدادها است.
خبرنگار: امین کمالی فر - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.