به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، ثبت درخواست انتقال دانش آموزان پذیرفته شده در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی برای پایه های هفتم و دهم تحصیلی از 27 تیرماه تا چهارم مردادماه از طریق سایت آموزش و پرورش شهر تهران به نشانی http://tehranedu.ir/ انجام می شود.
دانش آموزان برای ثبت درخواست باید دارای شرایطی از جمله قبولی قطعی در آزمون ورودی، درج تقاضای انتقال از طریق سایت، وجود ظرفیت خالی در رشته پذیرفته شده در مدرسه مورد تقاضا، کسب حداقل نمره امتیاز آخرین فرد قبولی در مدرسه مورد درخواست باشند.
نتایج نقل و انتقالات از 15مردادماه از طریق سایت آموزش و پرورش تهران اعلام خواهد شد.
همچنین دانش آموزانی که نسبت به نتیجه آزمون اعتراض دارند می توانند از 27تیرماه تا چهارم مردادماه از طریق همین سایت نسبت به تکمیل فرم اعتراض اقدام کنند.
نتایج اعتراضات از 20 مردادماه به بعد اعلام می شود.
همچنین آموزش و پرورش تهران به متقاضیان توصیه کرد که از مراجعه حضوری به مناطق و آموزش و پرورش شهر تهران خودداری کنند.
شرکت کنندگان در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شهر تهران برای پایه های هفتم و دهم تحصیلی برای آگاهی از نتایج می توانند به نشانی اینترنتی http://azmoon.tehranedu.ir/ مراجعه کنند.
پذیرفته شدگان در این آزمون می توانند از 28 تیرماه تا 9 مردادماه برای ثبت نام به مدرسه محل پذیرش مراجعه کنند.
آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی دوره های اول و دوم متوسطه و هنرستان های نمونه دولتی، نهم تیرماه در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:معصومه جوان معبودی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7245**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.