به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرگرد منصور حشمتیان گفت: در پی افزایش سرقت های قاپ زنی و کیف قاپی توسط سرنشینان یک دستگاه موتور سیکلت طرح هوندا با پلاک مخدوش که ترک نشین موتور زنی با کلاه نقابدار بود مراتب دستگیری سارقان به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با استفاده از عوامل تخصصی و گشت های موتور سوار نقاط آلوده مورد پوشش انتظامی و نامحسوس قرار گرفت تا اینکه سارقان مذکور در خیابان خاوران بلافاصله پس ازقاپ زدن گوشی زنی، شناسایی شده و مورد تعقیب قرار گرفتند.
رئیس کلانتری 132 نبرد عنوان داشت: پس از دقایقی تعقیب و گریز سارق اصلی که دارای سوابق متعدد کیف قاپی و سرقت بود دستگیر شد.
وی با اشاره به اینکه متهم ترک نشین با استفاده ازشلوغی و ازدحام جمعیت از صحنه متواری شد و تلاش برای دستگیری وی همچنان ادامه دارد، افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی اولیه به بیش از 40 مورد گوشی قاپی اعتراف کرد که با دستور قضائی برای بررسی تخصصی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.