به گزارش ایرنا ، محمدرضا یوسفی روز دوشنبه در جمع فعالان اصلاح طلب و اعتدالگرای شهرستان ورامین گفت : از ابتدای فعالیت دولت یازدهم تاکنون بیش از 520 میلیارد تومان اعتبار در حوزه های مختلف شهرستان ورامین اعم از راه ، احداث پل ، پروژه های انتقال آب ، اجرای تصفیه خانه و بهداشت و درمان هزینه شده که این امر زمینه پیشرفت بیش از پیش ورامین را فراهم کرده است.
وی بیان کرد: دولت یازدهم 153 میلیارد تومان برای اجرای 36 کیلومتر خط انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران به دشت ورامین اختصاص داده که قسط اول آن به مبلغ 18 میلیارد تومان به پیمانکار تحویل داده شده است.
وی افزود : به منظور اجرای خط سه و چهار قطار حومه ای تهران – ورامین – گرمسار ، 2 طرح مهم پل عابر روگذر امام رضا(ع) با اعتبار 28 میلیارد تومان و پل زیر گذر 15 خرداد با اعتبار 80 میلیارد تومان توسط دولت در حال اجرا می باشد که این 2 پروژه علاوه بر تسریع بخشیدن به اجرای این پروژه مهم ملی ، در توسعه شهرستان نیز نقش به سزایی دارد.
وی بیان کرد: به منظور احداث ایستگاه جدید راه آهن ورامین ، دولت 70 میلیارد تومان برای ورامین در نظر گرفته است.
نماینده دولت در شهرستان ورامین گفت: یکی از مشکلات شهرستان ورامین در حوزه راه های دسترسی ، تأخیر در اجرای تعریض راه ورامین – آبباریک – چرمشهر است که دولت با اختصاص 43 میلیارد تومان، در تکمیل این مسیر که در ورامین به جاده مرگ معروف است گام های مهمی برداشته است.
وی با اشاره به اجرای آزاد راه آبیک – چرمشهر توسط دولتی یازدهم گفت : اجرای این طرح با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 200 میلیارد تومان در حال اجراست که قطعه ورامین به طول 35 کیلومتر به طول کامل اجرا شده است.
یوسفی تصریح کرد: امروز نیاز مهم شهرستان ورامین ، همدلی ، اتحاد و پرهیز از تفرقه است تا در سایه این مهم بتوان عقب ماندگی ها را جبران کرده و مسیر را برای پیشرفت و تعالی هموار ساخت.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.