به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ،اعلام کرد: مقارن ساعت 4:30 دقیقه بامداد امروز 2 نفر مرد و یک زن از فردی اقدام به زورگیری می کنند.
پس از تماس فرد مالباخته با پلیس 110، بلافاصله عوامل 110 در محل حاضر و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز می کنند، ساعتی بعد فرد مالباخته مجدداً به ایستگاه پلیس مراجعه کرده و عنوان می دارد سارقین با من تماس گرفته و اعلام کردند حاضرند در صورت پرداخت وجهی مدارکم را تحویل نمایند.
در ادامه مامورین به طور نامحسوس در محل قرار حضور پیدا می کنند و در زمانی که فرد مالباخته با سارقین رو به رو می شود وارد عمل شده که سارقین پس از اطلاع از حضور پلیس در محل با یکدستگاه خودرو متواری می شوند.
مرکز اطلاع رسانی در ادامه اطلاعیه خود آورده است: عوامل پلیس تهران بزرگ پس از تذکر مکرر به راننده و سرنشینان خودرو برای توقف نهایتاً پس از تمرد آنان، ضمن با رعایت قانون بکار گیری سلاح سمت آنان شلیک می کنند که بر اثر تیراندازی سارق زن کشته شده و یک نفر از سارقین دیگر زخمی و خودرو متوقف می شود. نفر سوم نیز خود را تسلیم پلیس می کند.
گفتنی است سارقین به عنف دستگیر شده دارای سابقه کیفری سرقت، آدم ربایی و تجاوز به عنف بوده اند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.