به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، شرکت کنندگان در این آزمون برای آگاهی از نتایج می توانند به نشانی اینترنتی http://azmoon.tehranedu.ir/ مراجعه کنند.
پذیرفته شدگان در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شهر تهران می توانند از 28 تیرماه تا 9 مردادماه برای ثبت نام به مدرسه محل پذیرش مراجعه کنند.
آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی دوره های اول و دوم متوسطه و هنرستان های نمونه دولتی، نهم تیرماه در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار شد.
داشتن تابعیت ایرانی (ثبت نام اتباع غیرایرانی تابع بخشنامه 23تیرماه95 مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور) از جمله ضوابط و شرایط ثبت نام داوطلبان بر اساس دستورالعمل ثبت نام داوطلبان آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی است.
ملاک ثبت نام دانش آموزان پایه ششم ابتدایی در آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی دوره اول متوسطه، کسب مقیاس «خیلی خوب» در تمام دروس و یا مقیاس «خوب» در یک درس و «خیلی خوب» در سایر دروس در نوبت اول در سال تحصیلی 96-95 است.
همچنین ملاک ثبت نام دانش آموزان پایه نهم در آزمون ورودی دبیرستان های دوره دوم متوسطه نظری و هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی، کسب حداقل معدل 17 در نوبت اول در سال تحصیلی 96-95 است.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.