به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حسین رضا پور در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش جواد آباد ورامین با اشاره به فرارسیدن سالروز پذیرش قطعنامه 598 توسط جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امام راحل به ما آموخت که برای ادای تکلیف و مصلحت نظام و انقلاب، جنگ و صلح تفاوتی ندارد.
وی با بیان اینکه امام راحل فرموده بودند که اگر جنگ بیست سال نیز طول بکشد ما ایستاده ایم، افزود: امام راحل پس ازجنگ تحمیلی مسئولان دفاعی و نیروهای نظامی را به آمادگی کامل و تقویت بنیه دفاعی کشور سفارش کردند و بیان کردند که چه در جنگ و چه در صلح، تصور این که جهانخواران خصوصا آمریکا از ما و اسلام دست برداشته اند بزرگترین ساده اندیشی است.
رضا پور گفت: در نهاد و سرشت آمریکا کینه و دشمنی با اسلام ناب محمدی موج می زند بنابراین در هر شرایطی باید بنیه دفاعی کشور در بهترین وضعیت باشد.
وی یادآور شد: امروز با هدایت های بی بدیل رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، وضعیت دفاعی کشور به گونه ای است که هیچ ابرقدرتی چشم طمع و دست اندازی به این کشور نخواهد داشت.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه بخش جواد آباد ورامین با اشاره به آزادسازی موصل توسط نیروهای مسلح عراقی گفت: همه بشریت در پیروزی بر داعش و آزادسازی موصل، مدیون مقاومت و ملت عراق هستند و در اصل این پیروزی، شکست استکبار جهانی و مثلث عبری-عربی-غربی و در راس آن آمریکای جنایتکار بود.
امام جمعه جواد آباد گفت: آمریکا با تشکیل گروه های تروریستی داعشی تکفیری به فکر فتنه انگیزی در ایران بود اما در خواسته خود شکست خورد.
خبرنگار: سید حسن میری-انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7254//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.