به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ورامین با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: برخی از مقامات سابق و فعلی کشور آمریکا به صراحت می گویند که بزرگترین مشکل آمریکا حکومت و نظام ایران است و باید این نظام تغییر کند.
وی گفت: ملت ایران به دولت مردان مغرور آمریکا اعلام می کند که آمریکا و منافقان را به خوبی شناخته و آن ها باید آرزوی تغییر نظام اسلامی را به گور ببرند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه آمریکا به شکست خود در سوریه، عراق، لبنان، یمن و سایر بلاد اعتراف کرده است خاطر نشان کرد: آمریکا ادعای تغییر در نظام سیاسی ایران را دارد اما ملت ایران بار دیگر با سردادن شعار مرگ برآمریکا در مقابل سیاست های خصمانه آن ها می ایستد.
وی در بخش دیگری از خطبه های عبادی- سیاسی نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن 26 تیر ماه سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان قانون اساسی گفت: شورای نگهبان ضامن حفظ اسلامیت نظام و مانع از انحراف نظام از مسیر دین و قانون اساسی است.
وی، تایید مصوبات مجلس شورای اسلامی و تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را از مسئولیت های نهاد شورای نگهبان قانون اساسی عنوان کرد و گفت: ای کاش تایید صلاحیت نامزدهای شوراهای اسلامی هم بر عهده شورای نگهبان بود.
امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به لزوم رعایت حق الناس نیز تاکید کرد: برخی به بهانه برپایی مراسم جشن عروسی در ساعات پایانی شب اقدام به ترقه بازی و نورافشانی می کنند که اگر موجب وحشت و رعب مردم شود مصداق حق الناس است و این افراد مدیون مردم خواهند بود.
خبرنگار: سید حسن میری-انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7254//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.