حسن خلیل آبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه هیچکدام از گمانه زنی ها و طرح نام اشخاص برای شهرداری تهران صحت ندارد افزود: این اقدام سازنده نبوده و باعث ایجاد حواشی برای انتخاب شهردار آینده تهران می شود و هیچ کمکی به فرآیند تصمیم گیری نمی کند.
وی گفت: مقرر شده است تا در جلسه هفته آینده شورای شهر تهران هر عضو سه نفر را برای شهرداری معرفی کند و در نهایت 7 نفری که بیشترین رای لازم را کسب کردند وارد دور دوم انتخاب شوند.
خلیل آبادی با بیان اینکه از شهردار تهران و اعضای شورای شهر فعلی خواسته شده است که تعهد کلان و جدید برای شورای شهر آینده ایجاد نکنند افزود: هر اقدامی که شهردار فعلی و معاونان وی انجام دهند شائبه رانت و سند سازی خواهد داشت.
وی با بیان اینکه برخی از اعضای فعلی شورای شهر که در شورای پنجم نیز حضور دارند در قالب کمیسیونی مراقب رفتار و اقدامات شهرداری فعلی هستند افزود: شهرداری و شورای شهر به تسهیل روند انتقال مسئولیت به شورای شهر و شهردار بعدی کمک کنند.
خلیل آبادی گفت: اعضای منتخب شورای شهر نیز از طریق سازوکارهایی که در اختیار دارند بر رفتار و اقدامات شهردار، معاونان وی و مدیران میانی شهرداری نظارت دارند و در صورتی که اقدامی به نفع مردم نبوده و یا مسئولیت آور باشد مشاهده کنند از طریق رسانه ها هشدار می دهند.
6139
انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.