به گزارش خبرنگار ایرنا، سید حسین هاشمی روز چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در استانداری برگزار شد، تاکید کرد که احتمال قطعی برق در این مدت وجود دارد و لازم است هم شهروندان و هم دستگاههای اداری استان، صرفه جویی کنند تا مشکلی در ماهها و روزهای گرم تابستان پیش نیاید.
وی گفت: دستگاههای ملی و استانی مستقر در استان و شهر تهران باید مصرف برق و آب در سه ماه تابستان را به استانداری گزارش دهند.

** تاکید بر ارائه آمار اشتغال استان
هاشمی همچنین از دستگاههای دولتی استان خواست که در ارائه آمار دقیق اشتغال ایجادی خود با دقت و حساسیت عمل کنند.
وی ادامه داد: معتقدم که سهم اشتغال تخصیصی به استان تهران در سال 96 قابل تحقق است به شرطی که همه پای کار باشند و کارگروه اشتغال استان هم نقش فعال تر و پیگیری مستمری در این خصوص داشته باشد.
وی اظهار کرد که کارگروه اشتغال استان موظف است که دستگاههایی که دارای طرح های اشتغالزا هستند را احصا و همه اشتغال ایجاد شده اعم از مدت دار و دائم را تا 15 مرداد مشخص کند.
وی همچنین همه دستگاههای استان را مکلف کرد که تا تاریخ مذکور علاوه بر ارائه عملکرد اشتغال شان در سال گذشته، برنامه پیش بینی ایجاد شغل خود را در یکسال پیش رو ارائه نمایند.
استاندار تهران همچنین خواستار ارائه آمار اشتغال در برخی واحدهای تولیدی ملی مانند ایران خودرو، گروه بهمن و... که با افزایش اشتغال سالانه مواجه هستند و این افزایش در نتیجه اقدامات استان تهران بوده، شد.
وی همچنین همکاری اصناف برای ارائه اشتغال ایجاد شده در واحدهای صنفی را گامی موثر در شفافیت اشتغال ایجادی در استان ارزیابی کرد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: یحیی معماری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/6539 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.