محمد امامی امین روز چهارشنبه در پایان نشست کارگروه اشتغال که در استانداری برگزار شد به خبرنگار ایرنا، گفت: برای اجرای این طرح مشوق و امتیازهایی در نظر گرفته شده است که امیدواریم با همکاری بخش خصوصی بتوانیم این میزان اشتغال را در بخش های مختلف عملیاتی کنیم.
وی تاکید کرد که فعالیت کارگروه اشتغال استان در راستای حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال منطبق با شعار امسال است و سعی می کنیم با همراهی و تعاملی که با بخش خصوصی داریم، این اهداف را محقق کنیم.
وی تاکید کرد که در مجموعه استانداری اعتقاد بر این است که باید بوروکراسی های دست و پاگیر اداری و موانع را از سر راه بخش خصوصی برداریم زیرا متولی اصلی ایجاد اشتغال بخش خصوصی است نه دولت.
امامی امین تاکید کرد که بخش دولتی در ایجاد زیرساخت ها، رونق تولید و توسعه صادرات می تواند همراه و یاریگر بخش خصوصی باشد.
معاون امور اقتصادی استانداری تهران همچنین خواستار جدیت دستگاههای استان برای ارائه آمار شفاف اشتغال شد.
وی اظهار کرد که متاسفانه به دلیل همپوشانی نکردن آمارهای ارائه شده از سوی دستگاههای استان هنوز آمار دقیقی از میزان اشتغال تولیدی استان نداریم در حالی که دانستن این آمار و روند کاهشی نرخ بیکاری در استان برای مردم امیدبخش و در زندگی آنها آثار مطلوبی دارد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:یحیی معماری انتشاردهنده: موسی فعالیان
6539 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.