حبیب الله ابوالحسن شیرازی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر تنها 60مدرسه در سطح استان مجوز فعالیت دارند.
وی ادامه داد: در فرصت قانونی 10روزه (از 18 تا 27 تیرماه) مدارس فوتبال و مدیرانی که مجوز فعالیت سالانه آنها به اتمام رسیده، باید نسبت به تمدید آن اقدام کنند.
وی به خانواده ها توصیه کرد که برای اطمینان از قانونی و مجوزدار بودن این نوع مدارس به سایت آکادمی فدراسیون و هیات فوتبال تهران مراجعه کرده و در ایام تعطیلات تابستان فرزندان خود را به مدارس غیرمجاز فوتبال نسپارند.
وی همچنین به اطلاعیه کمیته اخلاق و تذکر آن به خانواده اشاره کرد و گفت:دراین اطلاعیه ازخانواده ها خواسته شده تخلف در افزایش هزینه شهریه در مدارس فوتبال را به حراست فدراسیون و کمیته اخلاق ارسال کنند.
شیرازی همچنین از آغاز فستیوال استعدادیابی مدارس فوتبال استان خبرداد و گفت: هدف از این برنامه، کشف استعداد های فوتبالی در رده های سنی پایه دختران و پسران استان تهران است.
وی با بیان اینکه استان تهران در فستیوال استعدادیابی به 9 منطقه تقسیم شده است گفت: این برنامه از امروز به مدت یک ماه در سطح مدارس استان تهران برگزار خواهد شد.
رئیس هیات فوتبال استان تهران اظهار کرد:استان تهران به مناطق ملارد، شهریار، شهری ری، ورامین، فیروزکوه و دماوند، شمال شرق، شمال غرب، جنوب، شرق و جنوب غرب تقسیم شده است.
به گفته وی سال گذشته در فستیوال ورزشی فوتبال استان تهران، 5هزار فوتبال آموز استعداد یابی شدند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.