شهرام فیروزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح جمع آوری پسماند خشک ارزشمند به دو روش ثابت و سیار توسط شهرداری تهران اجرا می شود.
وی اظهار کرد: در طرح ثابت شهروندان پسماند خود را به غرفه هایی که در سطح محلات در نظر گرفته شده تحویل داده و به ازای آن کالا (لوازم التحریر، مواد شوینده و ...) یا وجه نقد دریافت می کنند.
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهر تهران یادآور شد: حدود 500 غرفه در سطح مناطق 22 گانه در این زمینه فعال شده است.
وی خاطرنشان کرد: در روش جمع آوری پسماند خشک به صورت سیار، هر روز در محدوده زمانی ساعت 9 تا 12 ماشین هایی با نواختن ملودی مخصوص در سطح محلات شهر حرکت کرده و نسبت به جمع آوری پسماندهای خشک شهروندان اقدام می کنند.
فیروزی افزود: در این روش به ازای دریافت پسماندهای خشک کیسه های زباله(آبی رنگ) به صورت رایگان به شهروندان داده می شود.
وی گفت: متاسفانه عده ای با سوءاستفاده از فضای بوجود آمده به در منازل شهروندان مراجعه و خود را مأمور شهرداری معرفی کرده و با دادن کیسه های زباله از شهروندان پول دریافت می کنند.
مدیرروابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهر تهران با بیان اینکه اطلاع رسانی در زمینه های مختلف از طریق آموزشگرهای این سازمان به شهروندان صورت می گیرد تصریح کرد: از طریق آموزشگرهای این سازمان به شهروندان اطلاع رسانی شده تا در قبال دریافت کیسه های زباله آبی رنگ وجهی پرداخت نکنند.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9353**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.