به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، علی عبدالله‌پور با بیان اینکه سطح ارائه خدمات به مسافران خط 7 مترو تهران در فواصل زمانی کوتاه در حال افزایش است افزود: 21 خرداد خط 7 مترو تهران حدفاصل ایستگاه بسیج تا میدان صنعت؛ فعالیت خود را آغاز کرد و سرویس دهی این خط با توجه به اینکه در مرحله راه اندازی قرار داشت از ساعت 10 تا 13 و با فاصله گذر هر 50 دقیقه در نظر گرفته شد.
وی با بیان اینکه معمولا در روزهای نخست راه اندازی هر خط به دلیل انجام تست‌های گوناگون و رفع نواقص احتمالی؛ سرویس دهی به صورت محدود ارائه می‌شود افزود: با گذشت چند روز ساعت فعالیت افزایش یافت و اکنون زمان خدمات دهی خط 7 مترو تهران از ساعت 7 صبح تا ساعت 17 است.
قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به کاهش فاصله گذر قطارهای خط 7 اشاره و خاطر نشان کرد: در حال حاضر حرکت قطار‌ها در این خط با فاصله گذر 35 دقیقه انجام می‌شود که به زودی این زمان باز هم کاهش خواهد یافت.
عبدالله‌پور در پایان خاطر نشان کرد: مسافران این خط به صورت روزانه در حال افزایش هستند و امیدواریم بتوانیم در مدت کوتاهی پس از افتتاح به سطح نسبتا مطلوبی از ارائه خدمات به مسافران دست یابیم.
خط 7 مترو تهران با 25 ایستگاه، از شهرک امیرالمؤمنین (قصر فیروزه) و در کنار ورزشگاه تختی در جنوب شرقی پایتخت آغاز و پس از طی مسیر شرقی – غربی و تقاطع با خط یک در ایستگاه مولوی، به سمت شمال متمایل می‌شود و در ایستگاه نواب با خط 2 و در ایستگاه توحید با خط 4 تقاطع خواهد داشت، سپس در امتداد بزرگراه چمران ادامه یافته و پس از عبور از کنار برج میلاد وارد میدان صنعت در شهرک غرب(قدس) شده و در انتها به میدان بوستان در سعادت آباد می‌رسد.
خبرنگار: سیدجواد آل داود - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7243**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.