به گزارش خبرنگار ایرنا عصر امروز (سه شنبه)، جدیدترین اثر موسیقیایی حوزه مقاومت با تأکید بر ارزش والای شهدای مدافع حرم تحت عنوان نماهنگ «آوردگاه»، در فرهنگسرای امید با حضور خانواده سردار شهید شعبان نصیری از شهدای مدافع حرم و همچنین سازندگان این اثر رونمایی شد.
رئیس فرهنگسرای امید در این مراسم با اشاره به جنگ های نیابتی افزود: امروز باید کارهای فرهنگی و هنری را انجام داد.
مهدی وکیل پور افزود: در واقع ترویج فرهنگ ایثار و ترویج مقاومت دفاع مقدس هر دو روی یک سکه هستند.
در ادامه این مراسم امید گلزاری مدیرعامل بنیاد صبح قریب ضمن تشکر از حضور خانواده شهید سردار نصیری به برگزاری شب شعر آوردگاه در چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: پس از شب شعر آوردگاه، نماهنگ این اثر را تولید کردیم و امیدواریم بتوانیم با استفاده از هنر نقاشی، عکس، فیلم و تئاتر نیز در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت گام های موثرتری برداریم.
همچنین خواننده این اثر با اشاره به آغاز فعالیت های خود در عرصه موسیقی در خصوص آثار موسیقی انقلابی و حماسی اظهار داشت: من، خودم را وقف سرودهای انقلابی کردم و خوب به یاد دارم که مقام معظم رهبری فرمودند : از طریق هنر می شود دنیا را حرکت داد.
اسفندیار قره باغی افزود: ما اینجا به خاطر مردانگی ها و ایمان مقاوم مردانی که بالاترین ارزش را دارند؛ جمع شده ایم.
مهدی وکیل پور رئیس فرهنگسرای امید، امید گلزاری مدیرعامل بنیاد صبح قریب، اسفندیار قره باغی خواننده انقلابی، میلاد عرفان پور شاعر حماسی و آئینی، خانواده معظم شهدا و جمعی از علاقه مندان در سالن اجتماعات فرهنگسرای امید برگزارشد.
گفتنی است، در پایان این مراسم با تجلیل از خانواده شهید سردار نصیری از نماهنگ آوردگاه رونمایی شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.