به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار محمدرضا یزدی با حکم سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه به فرماندهی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ منصوب شد.
سردار یزدی پیش از این در سمت معاونت حقوقی و امور مجلس سپاه پاسداران به خدمت مشغول بود
فرماندهی سپاه تهران بزرگ پیش از این بر عهده سردار محسن کاظمینی بود که از سال 90 و پس از سردار حسین همدانی مسئولیت آن را عهده‌دار بود.
در مراسمی که صبح امروز با حضور سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئولان و مقامات کشوری و لشکری در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار شد، سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا یزدی به‌عنوان فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ معرفی شد.
در این مراسم سرلشکر جعفری ضمن تقدیر از خدمات شایسته سردار محسن کاظمینی و آرزوی موفقیت برای این رزمنده پیشکسوت، سردار یزدی را به سمت فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ منصوب کرد.
سردار محمدرضا یزدی در سال‌های دفاع مقدس در کسوت فرمانده گردان عمار یاسر لشکر 27 حضرت محمد رسول‌الله(ص) افتخارآفرینی کرد و پس از جنگ با حضور در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان معاون حقوقی و امور مجلس سپاه پاسداران مشغول به خدمت شد.
در این مراسم سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران و سردار ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ حضور داشتند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.