به گزارش ایرنا رحمت اله حافظی روز دوشنبه در نشست مشترک کمیسیون های تخصصی شورای شهر و اورژانس 115 با بیان اینکه باید با هماهنگی های لازم برای استقرار پایگاه های اورژانس در ایستگاه های آتش نشانی انجام شود افزود: در صورت هماهنگی میان سازمان آتش نشانی و اورژانس تهران، تحقق این مساله دور از ذهن نیست و اجرای آن هزینه بالایی نیز نخواهد داشت.
وی در ادامه از اعضای جدید شورای اسلامی شهر تهران خواست تا استمرار صدور طرح ترافیک رایگان برای آمبولانس های اورژانس 115 را با جدیت پیگیری و در شورای پنجم نیز مد نظر داشته باشند.
به گفته وی، در شورای چهارم تهران، تردد آمبولانس های اورژانس 115 به محدوده طرح ترافیک رایگان شد، تا 3 سال پیش خودروهای امدادی 115 برای ورود به طرح ترافیک می بایست مجوز می گرفتند.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه سازمان هایی همچون اورژانس و آتش نشانی با جان مردم ارتباط مستقیم دارند و یک لحظه تاخیر در ارائه خدمات آنان ممکن است جان انسانی را بگیرد، گفت: باید تمامی تجهیزات، فضا و نیروی انسانی مورد نیاز این سازمان ها باید به طور کامل و در چارچوب آخرین استانداردهای روز دنیا تامین شود.
براساس این گزارش، در این جلسه علاوه بر جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، معاون خدمات شهری، مدیرکل سلامت، مدیر عامل شرکت شهر سالم و سازمان ایمنی و مدیریت بحران شهرداری تهران نیز حضور داشتند.
خبرنگار: معصومه آقا امینی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهران/7244**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.