زهرا نژادبهرام روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هر یک از اعضای منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران قرار است سه نفر را به عنوان گزینه موردنظر خود به عنوان شهردار پایتخت در جلسه روز چهارشنبه معرفی کنند.
وی اظهار کرد: پس از معرفی افراد، رای گیری گزینه های معرفی شده با حضور اعضای منتخب شورا برگزار و در نهایت حداکثر پنج نفر با کسب اکثریت آرای اعضای منتخب به عنوان گزینه های نهایی تصدی مسئولیت شهرداری تهران انتخاب خواهند شد.
نژادبهرام تصریح کرد: این 5 نفر به عنوان گزینه های نهایی تصدی مسئولیت شهرداری تهران باید ظرف مدت 2 هفته برنامه کاری و عملیاتی خود برای اداره شهر تهران را به شورا ارائه دهند.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه شهر تهران دارای یک برنامه پنجساله دوم توسعه و یک برنامه بودجه برای سال 96 است گفت: ارائه یک برنامه عملیاتی برای تحقق 2 برنامه مذکور با توجه به چالش ها و اولویت های مدیریت شهری در پایتخت موضوع مهم منتخبان شورای شهر برای انتخاب شهردار است.
وی خاطرنشان کرد: درهمین ارتباط تلاش می کنیم ظرف در کوتاهترین زمان ممکن از آغاز کار شورای شهر پنجم، شهردار تهران انتخاب و معرفی شود.
نژادبهرام گفت: نتیجه جلسه روز چهارشنبه اعضای منتخب شورای شهر پنجم و همچنین گزینه های موردنظر برای تصدی مسئولیت شهرداری تهران به طور کامل برای اطلاع عموم شهروندان، اعلام خواهد شد.
به گزارش ایرنا، شورای اسلامی شهر تهران تا دوره چهارم 31 عضو داشت که با تصویب مجلس شورای اسلامی اعضای این شورا برای دوره پنجم به 21 نفر کاهش یافت.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9353**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.