به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران، علیرضا صادقی هدف از راه‌اندازی این دبیرخانه را بهره‌گیری دقیق و ساختارمند از تجربیات، دیدگاه‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در پایانه‌های کلانشهرهای کشور عنوان کرد.
وی تصریح کرد: دبیرخانه به طور قطع می‌تواند در بازه زمانی مشخص و مطلوب، به درجه قابل‌قبولی از میزان تاثیرگذاری و راهبری برسد و نقش اساسی خود را در عرصه تحولات مرتبط با حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری و بین‌شهری به عنوان یک عنصر تعیین‌ کننده و غیرقابل‌ انکار ایفا کند.
صادقی از همه دلسوزان، فعالان و دست‌اندرکاران عرصه حمل‌ونقل به ویژه مدیران سازمان‌های پایانه‌های مسافربری کلانشهرها خواست برای رسیدن به هدف اصلی یعنی کمک به توسعه حمل و نقل عمومی کشور و تقویت و توسعه فعالیت‌های پایانه‌ها، دست به دست هم بدهند و با همه توان، انرژی و دلسوزی، دبیرخانه را در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های مدنظر یاری کنند.
مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران خاطرنشان کرد: مدیران پایانه‌های سراسر کشور تنها با هم‌افزایی تجربیات و اندوخته‌های حاصل از فعالیت‌های اجرایی، مدیریتی، فرهنگی، مذهبی، آموزشی و تخصصی می‌توانند با تعریف سطح جدیدی از فعالیت‌ها و برنامه‌ها، گام‌های اساسی برای رسیدن به جایگاه حقیقی خود بردارند و نقش تعیین‌کننده‌ای در رونق صنعت خطیر حمل‌ونقل ایفا کنند.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری تهران گفت: از آنجا که ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای، فراگیرترین و اصلی‌ترین سیستم حمل و نقل عمومی کشور است، بصورت برنامه‌ریزی شده و اصولی و مبتنی بر نگاه کارشناسی و علمی به دنبال این هستیم که با آسیب‌شناسی دقیق و ارزیابی جامع و اشتراک‌گذاری تجربیات به تدوین برنامه‌هایی برای برقراری ارتباط مستمر و پایدار بپردازیم.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7247**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.