حسین خبیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به بازدید معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از مجموعه های ورزشی استان تهران اشاره کرد و افزود: در این بازدید قرار شده که تا درآینده ای نزدیک، مساعدت مالی 500میلیون تومانی برای تجهیز و بازسازی این ورزشگاه از سوی وزارت ورزش و جوانان به این مجموعه تخصیص یابد.
وی ادامه داد: معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش از قسمت های مختلف مجموعه درفشی فراز جمله خاک برداری زمین چمن طبیعی، آکادمی ، رختکن ها، بخش اداری و تاسیسات مجموعه ورزشی بازدید کرد.
مدیر مجموعه ورزشی درفشی فر با بیان اینکه بازسازی مجموعه درفشی فر با کمک و تخصیص اعتبارات طی مدت 4تا 5ماه انجام خواهد شد اظهار کرد: خاک برداری زمین چمن با همکاری شهرداری تهران انجام شده و پیش بینی می شود که برای مرمت و بازسازی مجموعه اعتبار یک میلیارد و 200میلیون تومان هزینه شود.
خبیری از توجه وزارت ورزش و جوانان در خصوص توجه به 2باشگاه پرطرفدار فوتبال پایتخت تقدیر کرد و گفت: این نگاه حمایتی باعث شده بسیاری از مشکلات برطرف شود و تیم های استقلال و پرسپولیس با آرامش بیشتری به فکر فعالیت های خود باشند.
به گفته وی سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از مجموعه های ورزشی شهید درفشی فر، کمپ زنده یاد ناصر حجازی و شهید حیدرنیا بازدید کرده است .
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.