به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حسین رضا پور در خطبه های این هفته نماز جمعه جوادآباد ورامین با اشاره با سالروز تخریب بارگاه ائمه بقیع توسط گروه گمراه وهابیت گفت: گروه ضاله وهابیت از بدو تشکیل تاکنون جز قتل و غارت و تخریب بناهای اسلامی و تاریخی کاری نکرده است.
وی افزود: تا کنون صدها هزار مسلمان از فرقه های متعدد چه شیعه و چه سنی توسط این تفکر خطرناک خوارجی کشته شده اند و امروز نیز هر جا عملیات انتحاری ، تروریستی ، قتل و غارت در کشورهای اسلامی اتفاق می افتد نتیجه این تفکر خطرناک است که در افغانستان به شکل طالبان ، در سوریه تحت نام جبهه النصره و در عراق با نام داعش ظهور کرده است.
وی اظهار کرد: به فرموده امام راحل ، مراکز وهابیت در جهان به کانون های فتنه و جاسوسی تبدیل شده که از یک طرف اسلام اشرافیت ، اسلام ابوسفیان ، اسلام ذلت و نکبت ، اسلام پول و زور ، اسلام فریب و سازش و اسارت ، اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه داران بر مظلومین در یک کلمه اسلام آمریکایی را ترویج می کند و از طرف دیگر سر بر آستان سرور خویش آمریکای جهان خوار می گذارند .
رضا پور افزود: در بیان دیگر ، آل سعود و وهابیت همچون خنجری هستند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته اند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه جوادآباد با اشاره به حمله ددمنشانه ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرباس و شهادت 298سرنشین آن در سال 67 گفت: این جنایت ، معنای حقوق بشر آمریکایی است که به بهانه آن ها بارها به کشورهای مختلف جهان حمله کرده اند.
امام جمعه جوادآباد افزود: ترور رهبر معظم انقلاب، شهادت بهشتی و 72 نفر از یاران با وفای ایشان ، بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم بعث عراق و شهادت آیت الله صدوقی از جمله جنایاتی است که علیه ملت ایران و با دستور مستقیم آمریکا انجام شده به این دلیل رهبر معظم انقلاب ، این هفته را ، هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری کرده اند.
وی افزود: از نگاه آمریکا ، بشر فقط کسانی هستند که بتوانند تأمین کننده منافع اسرائیل و آمریکا باشند این معنای بشر آمریکایی است و گرنه هر انسانی چه سیاه پوستان خود آمریکا باشد چه مردم آمریکای لاتین ، چه سیاه پوستان آفریقا و چه مسلمانان غرب آسیا که تأمین کننده منافع صهیونیزم بین الملل و آمریکا نباشند از منظر آمریکا بشر نیستند.
رضا پور در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به مشکلات مردم بخش جوادآباد گفت: جوادآباد قطب کشاروزی و دامداری استان تهران است و ماشین های حمل بار زیادی از دو جاده جوادآباد و آبباریک به ورامین در حال ترددند و این جاده ها ظرفیت این ترافیک را ندارند.
وی تأکید کرد: از نماینده محترم درخواست داریم که موضوع این جاده ها را در صحن علنی مجلس مطرح کرده و تلاش کنند به کمک مسئولین دولتی تعریض این دو جاده را به عنوان طرح ملی در دولت تصویب نموده و اجرایی کنند.
خبرنگار:سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.