به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری با بیان اینکه ایران اسلامی در مقوله امنیت داخلی با هیچ کسی شوخی ندارد و مرزی هم نمی شناست اظهار کرد: کشورهای مرتجع منطقه بدانند که ایران اسلامی مقتدر است و باید با این کشور برادرانه و به دور از دشمنی برخورد کنند.
وی در ادامه به عملیات مقتدرانه و موفقیت آمیز موشکی نیروی زمینی سپاه بر علیه مواضع داعش در سوریه اشاره کرد و گفت: عملیات لیلة القدر که موجب هلاکت 170 نفر از عناصر داعش به ویژه فرماندهان این گروهک شد علاوه بر اینکه پاسخ کوبنده ای به حمله تروریستی تهران بود پیام های زیادی را به آمریکایی ها، اسرائیلی ها و کشورهای مرتجع منطقه داشت.
وی خاطر نشان کرد: تحریم های ظالمانه بر علیه ملت بزرگ ایران فقط بد عهدی آمریکایی ها را نسبت به برجام و اینکه آمریکایی ها به هیچ سندی پایبند نیستند را به جهانیان نشان داد.
شاهچراغی در بخش دیگر سخنان خود به نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان از سوی امام خمینی(ره) به عنوان روز قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) با بینش عمیق خود جهانیان را متوجه کانون بحران یعنی اسرئیل غاصب و جنایتکار کرد و موجبات همبستگی و اتحاد مسلمانان و آزادگان جهان را در مقوله فلسطین بر علیه اسرائیل فراهم نمود.
3218**1625
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه - انتشار دهنده: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.