به گزارش ایرنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محمد احمدی بافنده با بیان اینکه روز جهانی قدس نماد وحدت و اراده ملت‌های مسلمان جهان برای مقابله با استکبار جهانی است افزود: مترو تهران برای سهولت در تردد نمازگزاران و راهپیمایان این روز بزرگ، از 9 صبح روز جمعه 2 تیر تا پایان مراسم، در تمام خطوط به صورت رایگان ارائه خدمت خواهد کرد همچنین اعزام قطار به خصوص در خطوطی که در مسیر راهپیمایی قرار دارند افزایش می‌یابد.
وی ادامه داد: بیشترین افزایش سرویس دهی در خط 4 مترو تهران که در مسیر راهپیمایی قرار دارد، انجام خواهد شد و به این منظور فاصله گذر قطارهای این خط از 9 دقیقه به 6 دقیقه کاهش می‌یابد. ضمن آنکه این آمادگی وجود دارد تا در هنگام اتمام راهپیمایی و ازدحام مسافران با اعزام قطارهای فوق‌العاده فاصله گذر قطارها به یک و نیم تا 2 دقیقه کاهش یابد.
به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خط 5 هم در روز جمعه 2 تیر فعال خواهد بود.
احمدی بافنده در این خصوص گفت: طبق اعلام قبلی و به دلیل انجام عملیات بهسازی، مترو تهران- کرج روزهای جمعه تا پایان شهریور پذیرش مسافر ندارد اما در روز جهانی قدس این خط فعال است و از ساعت 6 تا 21 و 30 دقیقه به مسافران خدمات ارائه می‌کند.
وی تصریح کرد: در سایر خطوط هم آمادگی برای سرویس دهی مناسب به مسافران و اعزام قطارهای فوق‌العاده وجود دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.