علی کاظم دواتگر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از 2 هزار حامی در کمیته امداد منطقه 11 تهران حمایت حدود 500 یتیم و فرزندان نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» بر عهده دارند.
وی گفت: هر یک از حامیان با مشارکت در طرح اکرام ماهیانه حداقل 30 هزار تومان به حساب هر یک از فرزندان تحت حمایت خود واریز می کنند.
رئیس کمیته امداد منطقه 11 تهران با بیان اینکه هر ساله به همت یکی از خیران مراسم ضیافت افطاری برای ایتام و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد برگزار می شود، اظهار کرد: 600 نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت بهره مند شدند و روزه خود را همراه با جمعی از خیران و مسئولان کمیته امداد افطار کردند.
وی افزود: این خیر نیکوکار حدود 10 سال است که با کمیته امداد همکاری داشته که علاوه بر ارائه خدمات مختلف در طی سال در ماه مبارک رمضان نیز با برپایی ضیافت افطاری میزبان مددجویان تحت حمایت و نیازمندان غیرتحت حمایت را برعهده دارد.
دواتگر با اشاره به اینکه این نهاد مردمی برای گستراندن سفره های افطاری با مشارکت خیران در ماه مبارک رمضان، خاطر نشان کرد: بیش از 773 میلیون ریال از سوی خیران برای اطعام ،افطار و سبد غذایی نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سال 95 هزینه شده است.
وی تاکید کرد: حامیان و نیکوکاران با حمایت مادی و معنوی از نیازمندان بعنوان بازوان توانمند امداد در یاری رسانی به محرومان هستند.
وی به برآورده شدن آرزوی کودکان تحت حمایت این نهاد توسط نیکوکاران حاضر در ضیافت افطار اشاره کرد و گفت: نیکوکاران با اطلاع از آرزوی کودکان تحت حمایت این نهاد نسبت به برآورده کردن آنها اقدام می کنند که پیش از این از ایتام خواسته شده بود که آرزوهای خود را درقالب دل نوشته نوشته که در همین جهت 11 خیر به برآورده شدن آرزوی 12 کودک به ارزش 120میلیون ریال اقلامی را تهیه کردند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.