به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین ساجدی نیا روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با اینکه این تجمع ها مجوز قانونی ندارد اما رویه پلیس این است که با مردم مدارا کند تا مشکل خاصی ایجاد نشود.
وی گفت: در روز گذشته 24 مورد تجمع مقابل موسسه ها و برخی بانک ها در سطح شهر تهران برپا شد که لزوم چاره اندیشی برای این افراد را از سوی مسئولان، نشان می دهد.

** تداوم ایست و بازرسی ها در سطح شهر تهران
سردار ساجدی نیا در پاسخ به سئوالی در مورد ایست و بازرسی های سطح پایتخت اظهار کرد که این ایستگاه ها همچنان دایر و به فعالیت شان ادامه خواهند داد.
وی ادامه داد: از مردم تهران هم بخاطر معطلی هایی که در مسیرها دارند، عذرخواهی می کنیم.
رییس پلیس تهران بزرگ، امنیت پایتخت را مطلوب ارزیابی کرد و حضور گسترده مردم در شب های قدر را یکی از دلایل امنیت بالای تهران ارزیابی کرد.
سردار ساجدی نیا همچنین از تمهید تدابیر ترافیکی و امنیتی - انتظامی در سطح تهران برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

* از خودروسازها رضایت نداریم
فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در مورد ایمنی ضعیف برخی خودروهای تولید داخل و سرقت آسان آنها، اظهار کرد که با اینکه بارها در جلسات و در مصاحبه ها در این خصوص هشدار داده ایم اما هنوز از روند ایمنی خودروها رضایت نداریم.
سردار ساجدی نیا گفت: معتقدیم که خودروسازهای داخلی همچنان باید سیستم ایمنی خودروها را بخصوص در مقابل سرقت تقویت کنند.

* جمع آوری معتادان متجاهر به شرط تامین ظرفیت نگهداری
وی همچنین جمع آوری معتادان متجاهر را از دیگر برنامه های در دستور کار پلیس عنوان کرد و در عین حال از کمبود ظرفیت نگهداری در تهران به عنوان یکی از عوامل بازدارنده در این خصوص، سخن گفت.
سردار ساجدی نیا افزود: از ابتدای امسال تاکنون فقط 700 نفر ظرفیت جدید برای نگهداری معتادان متجاهر در تهران ایجاد شده که متناسب با نیازهای واقعی نیست.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین از آمادگی پلیس برای تامین امنیت مردم در بوستان ها و پارک های سطح شهر با توجه به فرارسیدن تابستان و استفاده بیشتر مردم از این اماکن، خبر داد.
به گزارش ایرنا، سردار حسین ساجدی نیا امروز به مناسبت اجرای موفقیت آمیز طرح ناجا در 2 روز اخیر که منجر به شناسایی و انهدام 30 باند سارق و دستگیری 145 سارق، زورگیر و کیف قاپ در پلیس آگاهی تهران بزرگ و در جمع خبرنگاران حاضر شد.
خبرنگار: یحیی معماری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/6539/1109**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.