داود صفری دوشنبه شب در جشن گلریزان حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان دماوند بر لزوم حمایت بیشتر از خانواده زندانیان تاکید کرد و گفت: 80 خانواده و 40 دانش آموز تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده های زندانیان دماوند قرار دارد که این انجمن با پرداخت وجوه ماهانه، کمک های نقدی، خدمات بهداشتی و درمانی، فرهنگی و تحصیلی به خانواده های زندانیان کمک می کند.
رئیس انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان دماوند در این جشن با بیان اینکه باید به خانواده های زندانیان کمک کرد تا مشکلات آنها گریبان گیر جامعه نشود، افزود: خانواده های زندانیان با مشکلات عدیده ای روبه رو هستند که اگر مطالبات این افراد رسیدگی نشود، این مشکلات به جامعه بر می گردد و این امر نیازمند توجه خیران نیک اندیش است.
وی تصریح کرد: دماوند در استان تهران جزو بهترین انجمن های حمایت از خانواده های زندانیان بوده و گاهی درآمدهای آن در حد یک استان می رسد چراکه خانواده های زندانیان تحت پوشش انجمن، در کمترین زمان و بدون روند اداری کارهای اولیه آنان انجام می‌شود.
صفری خاطرنشان کرد: خانواده های زندانیانی که چند ماه زیرپوشش کمیته امداد قرار می‌گیرند، بعد از مدتی کمیته امداد حمایت های خود را قطع می‌کند که لازم است توجه بیشتری به این خانواده ها شود.
این مسئول با اشاره به درآمد 203 میلیون تومان انجمن در سال گذشته، گفت: درآمد انجمن حمایت از خانواده های زندانیان با برگزاری جشن گلریزان تامین می شود و کمک های خیرین و مردم، در خدمت خانواده های زندانی قرار گرفته و برای هزینه های جاری استفاده نمی شود.
وی ادامه داد: از 203 میلیون تومان در سال گذشته، 105 میلیون تومان وصول شد که شامل کمک 69 میلیون تومانی دستگاه و نهادها، فروش ضایعات، درآمد دفتر فنی انجمن و ... بوده است.
رئیس انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان دماوند تصریح کرد: مجموع هزینه های صورت گرفته در سال گذشته برای پرداخت مستمری، درمان، آموزش، تحصیل، امکانات رفاهی، جهیزیه و ... خانواده های زندانیان، 116 میلیون تومان بوده است.
صفری بیان کرد: یکی از مشکلات امروز شهرستان دماوند وجود تعداد زیاد خیریه ها است که این موضوع ناهماهنگی هایی را به وجود آورده و امیدواریم نسبت به این موضوع توجه شود.
لازم به ذکر است، جشن گلریزان حمایت از خانواده های زندانیان به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور شماری از مسولان و خیران نیک اندیش در شهرستان دماوند برگزار شد.
در این جشن، آیت الله جوادی آملی، از مراجع عظام تقلید نیز مبلغ 10 میلیون ریال به خانواده های زندانیان دماوند کمک کرد.
خبرنگار:الهام حیدری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.