به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود پزشکیان عصر یکشنبه در حاشیه مراسم یادبود شهدای تروریستی در مدرسه عالی شهید مطهری در جمع خبرنگاران افزود: در دهه 60 دشمن به این شکل عمل نمی کرد؛ در آن زمان منافقین می زدند و در می رفتند اما الان داعشی ها آدم می کشند تا کشته شوند.
وی بیان کرد: در خارج از مرزها دشمن برای شستشوی مغزهای جوانان بشدت کار می کند که باید در این زمینه فکری انجام داد.
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زنده و مرده بودن برای دشمن فرقی نمی کند و آمده است تا به وحدت و امنیت کشور ضربه بزند.
پزشکیان یادآور شد: خواست دشمن این است که این وحدت و اتحاد را از ما بگیرد و هر رفتار و تصوری که باعث از بین رفتن اتحاد و ایجاد تفرقه شود دشمن خوشحال می شود.
وی افزود: ملت ایران در این سالها با اتحاد و همدلی در مقابل تمامی توطئه های دشمنان به پیروزی دست یافته و در حال حاضر نیز با اتحاد و همدلی و در مسیر قرار گرفتن ایمان، رهبری و شهدا تمامی نقشه های شوم دشمنان را از بین می بریم.
روز چهارشنبه 17 خرداد و مصادف با 12 رمضان در 2 حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 نفر شهید و 46 نفر مجروح شدند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.