حجت الاسلام سید محسن محمودی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : مراسم ترحیم شهدای ترور چهارشنبه گذشته تهران ، روز یکشنبه از ساعت 16و30 دقیقه در مدرسه عالی شهید مطهری با حضور مردم شهید پرور ، خانواده معظم شهدا و مسئولان کشور و لشکری برگزار می شود.
وی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای ترور در تهران و دیگر استان ها گفت : حضور مردم در این مراسم ثابت کرد که با ریخته شدن خون شهیدان به دست تروریست های داعشی تفکیری ، اتحاد و انسجام ملت در مواجهه با استکبار جهانی بیشتر شده و انزجار مردم از کینه توزی های دشمنان قسم خورده نظام به ویژه آمریکا و اسرائیل بیشتر می شود.
وی تصریح کرد: حضور حماسی مردم ایران اسلامی در مراسم ترحیم شهدای ترور بار دیگر به دشمنان قسم خورده این نظام الهی ثابت می کند که ملت ایران هیچ گاه دست از آرمان های خود بر نمی دارند و حاضرند تا در این راه جان خود را نیز تقدیم کنند.
روز چهارشنبه 17 خرداد و مصادف با 12 رمضان در2حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 نفر شهید و 46 نفر مجروح شدند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.