سید حسین نقوی حسینی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی گروه های تکفیری در تهران گفت :این حادثه تروریستی توسط گروه های تروریستی تکفیری زاده شده آمریکا ، اسرائیل و عربستان صورت گرفت که طی آن جمعی از همکاران مجلس و مردمی که برای ملاقات با نمایندگان در این مکان حضور داشتند به شهادت رسیده و یا مجروح شدند.
وی بیان کرد: دنیا باید بداند که ملت ایران از ابتدای انقلاب تا کنون از قربانیان تروریسم است به همین دلیل در خط مقدم مبارزه با این افراد قرار دارند.
نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مبارزه مردم ایران با تروریسم، مبارزه ای واقعی است نه مانند کشورهایی که فقط ادعای مبارزه دارند ولی با کمک های مادی و معنوی و پشتیبای های خود از تروریست ها حمایت می نمایند و در پایتخت کشورهای خود مراکز ضد تروریستی افتتاح می کنند.
وی بیان کرد: گروه های تروریستی تکفیری سال هاست که در بیانیه ها و رسانه های خود هدف اصلی این حرکات را امنیت ایران اعلام کرده اند و طی سال های گذشته بیش از 500 گروه را با هدف نا امن کردن کشور ، تجهیز و به ایران اعزام نموده اند که هر بار قبل از رسیدن به مرزهای جمهوری اسلامی و یا در داخل با تلاش نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی منهدم شدند.
نقوی افزود : حرکت تروریستی تهران ، حرکت دزدانه و بزدلانه ای بود که در خانه ملت صورت گرفت، حادثه ای که در آن تعدادی از کارکنان خدوم مجلس و مردمی که برای دیدار با نمایندگان حضور داشتند مجروح شده و به شهادت رسیدند.
وی تأکید کرد: این گروه ها مطمئن باشند که ریشه تروریسم در منطقه خشک می شود ، این اقدامات به این دلیل صورت گرفته که ملت ایران دماغ آن ها را در عراق و سوریه به خاک مالیدند و اربابان آمریکایی آن ها را در ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ناکام گذاشته اند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی افزود : این اقدام گروه های تروریستی ، اعمال انتقام جویانه ای است تا ناکامی های آن ها در منطقه جبران شود ولی این اطمینان را داشته باشند که ملت ایران به مبارزه خود علیه تروریسم ادامه می دهند.
وی تأکید کرد: این نوع اقدامات تروریستی باعث افزایش وحدت و همدلی ملت ایران می شود ، اگر آن ها سری به فضای مجازی بزنند در می یابند که ملت ایران یکپارچه درکنار مجلس و نمایندگان قرار داشته و این حرکت را محکوم کرده اند.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
تهرام/7254 /6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.