محمد قمی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : آمریکاهمواره در صدد آتش افروزی در منطقه خاور میانه است و سفر ترامپ به عربستان که با مذاکراتی علیه ایران ، قرارداد ننگین 500 میلیون دلاری فروش تسلیحات به عربستان و دیدار با سران برخی از کشورهای مرتجع همراه بود ثابت می کرد که آمریکا قصد عملی کردن فتنه انگیزی خود را دارد.
وی اظهار کرد: تنش بین قطر و عربستان یکی از تبعات سفر ترامپ به عربستان می باشد.
وی بیان کرد: آمریکا و ترامپ تلاش دارند که ایران را نا امن و حامی تروریسم معرفی کنند و بر این امر همواره اصرار و پافشاری دارند ، حرکت تروریستی روز گذشته تهران به منظور ایجاد جو ناآرامی در میان مردم صورت گرفت ولی ملت ایران بیدی نیست که با این نسیم ها لرزه ای در خود احساس کنند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان این که داعش جز شکست پایانی ندارد اظهار کرد: گروه های تروریستی تکفیری با خیال خام خود تلاش کرد تا ضرب شصتی به ملت ایران که همواره در صف نخست مقابله با تروریسم قرار دارد نشان دهند غافل از این که این تحرکات اتحاد و انسجام ملت را در مقابله با استکبار بیشتر می کند.
وی تأکید کرد : اربابان گروه های تروریستی تکفیری باید بدانند که این حمایت ها یک روز دامن آن ها را می گیرد.
قمی بیان کرد: امروز جهانیان به خوبی فهمیدند خلاف آن چه استکبار جهانی در حمایت ایران از تروریسم اعلام می کند ، ایران خود قربانی ترور است و تقدیم 17 هزار شهید ترور خود نشان از مظلومیت ملت ایران دارد ، استکبار جز دروغ و فریب چیز دیگری را به مردم جهان عرضه نمی کند.
وی گفت : ترامپ و دیگر کشورهای مرتجع باید بدانند که مردم ایران شاگردان رمضان و درس خوانده مکتب عاشورا هستند ، مردم با اقتصاد مقاومتی ، سختی ها و مشقت ها آشنایی دارند و می توانند هر سختی و تهدیدی را به فرصتی برای پیشرفت و توسعه کشور تبدیل کنند.
نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود : ملت ایران تصمیم خود را گرفته اند و تمامی تروریست های منطقه را به زباله دان تاریخ می اندازند.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
تهرام/7254 / 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.