به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدباقر قالیباف روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از 55 پروژه اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6شهر تهران اظهار کرد: این روزها بعضی اوقات برخی حرف ها گفته و شنیده می شود، این حرفها مهم نیست چون گذشته ...
وی با بیان اینکه کار در شهرداری، کار در پستو انجام دادن نیست، افزود: مردم در انجام فعالیتهایشان در درون و بیرون خانه و حتی بعد از مرگشان با شهرداری سر و کار دارند، نمی شود بر این خدشه وارد کرد و خود مردم بهترین قضاوت ها را در عملکردها خواهند کرد.
شهردار تهران با اذعان به اینکه آن طور که شان مردم و آن طوری که در خور آنان است، ما نتوانستیم خدمت کنیم، گفت: در این 12 سال لحظه ای از کار و تلاش برای این شهر دریغ نکردم، اگر کوتاهی بوده، بیش از این توان من نبوده است.
قالیباف افزود: بعضی اوقات بی انصافی است که بگوییم شهر در حوزه کالبدی، ساختاری و سازه کارش پیش رفته و در حوزه نرم افزاری کارش پیش نرفته است.
وی با اشاره به اینکه برخی می گویند که شهر تهران، شهر سوخته است و با سازه های شهری کاری ندارند، اظهار کرد: این شهر با مطالعه و بدون حب، بغض و نگاه سیاسی اداره شد.
ادامه دارد
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی انتشاردهنده :موسی فعالیان
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.