به گزارش روز سه شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت 16 روز 9 خرداد امسال مرد میانسالی در خیابان کمالی سراسیمه از همسایگان و اهالی محل کمک خواست و عنوان کرد که مادرش دچار عارضه ایست قلبی شده و نفس نمی کشد.
بر اساس این گزارش پس از حضور عوامل مرکز فوریت های پزشکی، تیم اورژانس در محل، مشخص شد که بر روی بدن پیرزن آثار جراحت وجود دارد و از این رو موضوع به کلانتری 112 ابوسعید اعلام و ماموران در محل حاضر شدند.
با اعلام خبر مرگ مشکوک یک پیرزن 70 ساله به قاضی کشیک ویژه قتل دادسرای ناحیه 27 تهران، تیم بررسی صحنه جنایت اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به همراه عوامل تشخیص هویت و بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران در محل حاضر شدند.
با تایید وجود آثار جراحت بر روی جسد و احتمال وقوع جنایت، پرونده مقدماتی با موضوع مرگ مشکوک تشکیل و جسد برای شناسایی علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل و پسر متوفی نیز برای ادامه تحقیقات پلیسی به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
براساس این گزارش در تحقیقات میدانی پلیس از محل سکونت متوفی و پسرش به نام محسن ( 40 ساله ) مشخص شد که از ساعت 14 تا 15 نهم خرداد صدای نزاع و درگیری بین متوفی و پسرش از داخل ساختمان شنیده شده اما ناگهان صدا قطع و نهایتا پس از گذشت چند ساعت از این موضوع، محسن از ساختمان خارج و از همسایگان درخواست کمک کرده است.
در ادامه تحقیقات مشخص شد که محسن چندین بار به علت مصرف موادمخدر صنعتی در مراکز ترک اعتیاد و همچنین بیمارستان روان پزشکی بستری شده و بارها با همسایگان و مادرش درگیری داشته است.
همچنین در اظهار نظر اولیه از سوی تیم پزشکی اعلام شد که آثار ناشی از فشار بر روی مجاری تنفسی ( ناحیه گردن ) بر روی جسد متوفی شناسایی شده است.
محسن که پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی منکر هرگونه نزاع و درگیری با مادرش در روز حادثه شده بود سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: تازه موادمصرف کرده بودم و با مادرم شروع به جرو بحث کردم، ناگهان عصبانی شده و برای آنکه مادرم را مجبور به سکوت کنم گلو و دهانش را گرفتم که بر روی زمین افتاد.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره این پرونده اظهار کرد: با توجه به اعتراف صریح متهم قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
خبرنگار: مهدی مقدر-انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/9343//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.