مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابوذر سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ روز جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت : مساجد این ناحیه پس نماز اول وقت روزه داران با افطاری ساده که شامل نان، پنیرو خرما می شود از مردم پذیرایی می کند.
حجت الاسلام محمد رضا انصاریان با بیان اینکه بانیان این افطاری ها مردم نیکوکارهمین منطقه هستند، گفت: مردم نیکوکار با این کار خود می خواهند سنت افطاری ساده رواج دهند و هم ثوابی از این کار ببرند.
وی با اشاره به ثواب قرائت قران در ماه مبارک رمضان افزود: تمامی مساجد ناحیه مقاومت ابوذر در ماه مبارک رمضان جلسات آموزش،جزخوانی، تفسیر، قرائت با قران برای نوجوانان و جوانان و بانوان و آقایان بصورت مجزا برگزارمی کند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابوذر سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با بیان اهمیت مسائل فرهنگی و عقیدنی برای پرسنل این ناحیه ،تصریح کرد: در این ماه برای خواهران و برادران پرسنل ناحیه مقاومت بسیج ابوذرکلاسهای قرائت قران، جز خوانی ، اخلاق ، اعتقادی و تفسیر برگزارمی شود.
حجت الاسلام انصاری با تاکید به کمک به نیازمندان بخصوص درماه مبارک رمضان گفت: در این ماه بین خانواده نیازمند منطقه که قبلا شناسایی شده اند سبد کالا توزیع می شود.
وی به اهمیت دادن افطاری ساده دربین مردم اشاره کرد وگفت: یکی از حوزه های ناحیه مقاومت بسیج ابوذر درهرپنجشنبه ماه مبارک رمضان در پارک 22 بهمن درکنارمزار شهدای گمنام به مردم روزه دار افطاری می دهد.
وی به اشاره به 14 خردادماه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) افزود: به منظور بزرگداشت امام راحل و مناسباتهای این ماه مسابقات فرهنگی از وصیت نامه حضرت امام در تمامی پایگاه ناحیه مقاومت بسیج ابوذر برگزارمی شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.