به گزارش ایرنا، عملیات احداث زیر گذر 15 خرداد در پی حذف پل 15 خرداد در مهرماه سال 95 و با حضور وزیر راه و شهرسازی و به منظور اجرای عملیات ریل گذاری خط 3 و 4 قطار شهری تهران – ورامین – گرمسار آغاز شد.
بهره برداری از پروژه احداث زیرگذر 15 خرداد به دلیل وقوع مشکلات پیش بینی نشده و اختلاف نظر بین شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین با شرکت راه آهن با دو ماه تاخیر انجام شد.
در حال حاضر با بهره برداری از زیرگذر 15 خرداد، مسیر تردد خودروها به سمت مرکز شهر ورامین و شهر تهران باز شده است.
محمدرضا یوسفی فرماندار شهرستان ورامین درباره آغاز تردد در این زیر گذر به خبرنگار ایرنا گفت: اجرای طرح قطار شهری تهران – ورامین از مطالبات به حق مردم این شهرستان است که با تلاش دولت یازدهم، این پروژه مراحل پایانی خود را طی می کند.
وی افزود: به منظور اجرای این پروژه، دو طرح مهم زیر گذر 15 خرداد و پل رو گذر امام رضا (ع) به عنوان دو طرح ملی در دست اجرا است که فاز اول پل روگذر امام رضا (ع) با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید و فاز دوم نیز با سرعت مناسب در حال اجرا است.
وی اعتبار اجرای پروژه زیرگذر 15 خرداد را بیش از 70 میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: به منظور سهولت تردد خودروها، مسیر زیرگذر به طور موقت بازگشایی شده تا همزمان با عبور خودروها، عملیات پایانی نظیر احداث دوربرگردان ها، آسفالت کنارگذرها و نصب دیواره ها نیز انجام شود.
شهرستان ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری -انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7254//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.