به گزارش ایرنا ، محمدرضا یوسفی روز چهارشنبه در جلسه مشترک با رئیس بیمارستان شهدای 15 خرداد و تنی چند از پزشکان ورامین گفت : یکی از مشکلاتی که پزشکان نسبت به آن اعتراض داشته و خواستار رسیدگی مسئولان شده اند ، افزایش میزان مالیات پزشکان است که این امر ممکن است انگیزه آنان را برای حضور در شهرستان کمرنگ کند.
وی افزود:این افراد اظهار می دارند که با وجود آن که چندروز در تهران حضور دارند مالیات متداولی پرداخت می کنند ولی برای حضور دو روز در هفته در شهرستان ورامین ، 10 برای مالیاتی که در تهران پرداخت می کنند را باید بپردازند.
وی بیان کرد: به گفته این افراد ، مالیات محاسبه شده تنها مربوط به پزشکان و یا متخصصین نیست بلکه سایر شغل های مرتبط از جمله آزمایشگاه نیز با مشکل افزایش میزان محاسبه مالیات مواجه شده اند.
یوسفی گفت : شهرستان ورامین به حضور پزشکان متخصص نیاز دارد و لازم است تا با همکاری و همراهی تمامی مسئولان ، زمینه حضور این افراد در شهرسان فراهم شود.
وی بیان کرد: به منظور بررسی مشکل مالیات پزشکان ، جلسه ای با مسئولان امور مالیاتی شهرستان ورامین استان تهران برگزار می شود تا مسائل مطرح شده توسط پزشکان مورد بررسی قرار گرفته و بهترین راه کار برای رفع نگرانی این افراد ارائه شود.
فرماندار ورامین گفت : با همت و تلاش مسئولان نظام پزشکی ، ساختمان نظام پزشکی جنوب شرق استان تهران به مرکزیت ورامین در این شهرستان احداث شده که پس از پایان ماه مبارک رمضان به بهره برداری می رسد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.