به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل درمان استان تهران، محمد تقی خسروانی مقدم با اشاره به نزدیک شدن به ایام برگزاری مراسم سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: باید مراسم سالگرد ارتحال امام راحل به مراسم شکوهمند و یاد بودی عظیم از وحدت و انسجام جامعه و احیای آرمان های رهبر کبیر انقلاب تبدیل شود .
مدیر کل درمان استان تهران تصریح کرد : همچنین باید برای زنده نگاهداشتن یاد و خاطره قیام تاریخ ساز یوم الله ١٥ خرداد سال ٤٢ به عنوان مهمترین فصل خونین مبارزه ملت مسلمان ایران و مبدا نهضت اسلامی در تاریخ معاصر ایران تلاش کرد.
وی با تاکید بر اینکه اداره کل درمان استان تهران برنامه های ویژه ای را مطابق سالهای گذشته برای این ایام تدارک دیده است یاد آور شد: در مراسم امسال درمانگاه سیار این اداره کل، یک عدد چادر صحرایی و یک دستگاه آمبولانس برای ارائه خدمات اورژانسی در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) مستقر کرده است .
محمد تقی خسروانی مقدم همچنین از آمادگی باند هلی‌کوپتر امداد بیمارستان تأمین‌اجتماعی فیاض‌بخش برای ارائه کمک‌های امداد هوایی خبر داد و افزود: تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تابعه اداره کل درمان استان تهران که در اطراف مرقد مطهر حضرت امام (ره) قرار دارند، به منظور امدادرسانی و خدمات‌دهی رایگان به زائران در تاریخ‌های ١٣ و ١٤ خردادماه در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.
مدیر کل درمان استان تهران با بیان اینکه پزشک متخصص اورژانس و فوریت‌های پزشکی و امدادگر برای ارائه خدمات اورژانسی لازم در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) حضور خواهند داشت، افزود: درمانگاه سیار این اداره کل نیز به همراه تجهیزات و آمبولانس مربوطه با آمادگی کامل خدمات درمانی و دارویی مورد نیاز را به صورت رایگان، به زائران مرقد مطهر امام (ره) ارایه خواهند داد.
مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران تصریح کرد: همه ساله با توجه به استقبال پر شکوه مردم برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره)، درمانگاه سیار این اداره کل مستقر در محوطه حرم امام راحل (ره) پذیرای شمار زیادی از زایران حرم مطهر از شهر‌های دور و نزدیک، بوده که در این ایام تمام خدمات خود را به صورت رایگان انجام می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی‌های لازم این اداره کل از نظر تجهیزات و نیروی انسانی لازم در مراسم سالگرد رحلت امام (ره) آمادگی لازم برای ارائه خدمات اورژانسی به زایران محترم حرم مطهر امام (ره) از سوی این اداره کل وجود خواهد داشت و امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته خدمات درمانی و دارویی لازم را برای مراجعه کنندگان محترم با کیفیت مطلوب ارایه دهیم.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی - انتشار دهنده:محسن فتاحی
تهرام/1109**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.