حسن خلیل آبادی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا با تصریح به اینکه شهرداری با تراکم فروشی و درآمدهای غیر پایدار نمی تواند اداره شود افزود: برای تعریف درآمد پایدار برای شهر باید کارشناسان اقتصاد شهر ورود کنند.
وی گفت: از دولت دوازدهم نیز انتظار داریم تا سهم شهرداری در بخش های مختلف را بپردازد و برای اداره بهتر شهر و جلب نظر مردمی که حضوری پرشور در روز انتخابات داشتند به شهرداری و شورای شهر آینده کمک کند.
خلیل آبادی انتخاب شهردار را مهمترین اولویت شورای شهر تهران در آغاز فعالیت ذکر کرد و افزود: این شورا باید تلاش کند تا شهرداری کارآمد، توانمند، مقبول همه جریان ها و متخصص در امور شهری انتخاب کند تا پاسخگوی همه انتظارات باشد.
وی گفت: شورای شهر آینده برای رفع مشکلات در زمینه های شهرسازی، معماری، آلودگی هوا، ترافیک و روابط انسانی و فرهنگی حاکم بر شهر برنامه های مدونی دارد که محور آن مشارکت دادن همه شهروندان در اداره شهر از جمله تقویت شورایاری ها و سمن ها است.
خلیل آبادی با اشاره به اقدامات اخیر شهرداری در افزایش تعهدات خود افزود: هر اقدامی شهرداری از جمله استخدام های بی رویه و یا تعهدات مالی، مورد پذیرش شورای شهر آینده نیست و بهتر است که این نهاد در روزهای پایانی فعالیت خود اقدامات روزمره خود را انجام دهد.
تهرام 6139**1625
خبرنگار: محمد بیدارمنش - انتشار دهنده: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.