به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، مهدی بابائی اظهار کرد: امسال به‌دلیل قرار گرفتن مراسم بزرگداشت امام راحل در ماه مبارک رمضان و روزه‌دار بودن مردم و گرمی هوا، مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) بعدازظهر 14 خرداد در حرم مطهر ایشان برگزار می‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه در مراسم امسال نزدیک به 250 هزار نفر از استان هایی نظیر قم، البرز، اصفهان، مرکزی و سمنان شرکت خواهند کرد، سازمان بسیج شهرداری تهران همانند سال های گذشته با عشق و ارادت به بنیانگذار کبیر انقلاب مسئولیت راهنمای زائر را بر عهده دارد.
بابایی خاطرنشان کرد: به منظور خدمت رسانی بیشتر به زائران در این مراسم، از ساعت 14 روز چهاردهم خرداد، بیش از 30 تیم گشت زنی موتوری و بیش از 300 نفر از بسیجیان شهرداری تهران در 60 غرفه راهنمای زائر، ماموریت هدایت و راهنمایی گمشدگان را عهده دار خواهند بود.
وی یادآور شد: غرفه ها و تیم های گشت زنی تا ساعت 23 به ماموریت خود ادامه خواهند داد.
مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران افزود: همزمان با اذان مغرب سازمان بسیج شهرداری تهران توزیع بیش از 60 هزار بسته پذیرایی بین زائران در پنج عرصه حرم مطهر امام خمینی (ره) را آغاز خواهد کرد.
وی اکران 18 طرح با موضوع فرمایشات امام راحل در حوزه استکبار ستیزی و اقتصاد مقاومتی در محدوده حرم مطهر و سطح شهر تهران را از دیگر برنامه های سازمان بسیج شهرداری تهران در ایام ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.