سید جلال ملکی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 15:24 امروز حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در محله 13 آبان به سامانه 125 اعلام و ماموران 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه بالابر هیدرولیکی، تشک نجات و خودرو تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در پارکینگ یک ساختمان 4 طبقه 28 واحدی مقدار زیادی مواد ضایعاتی وجود داشت که این مواد قابل اشتعال دچار آتش سوزی شد.
ملکی با بیان اینکه آتش به خودروهای پارک شده سرایت پیدا نکرد خاطرنشان کرد: آتش کاملا شعله ور و در حال سرایت به خودروها بود که با تلاش آتش نشانان این حریق به خودروها سرایت نکرد.
وی با بیان اینکه دود زیادی طبقات این مجتمع مسکونی را فرا گرفته بود یادآور شد: تعدادی از ساکنان در بالای پشت بام و تعدادی دیگر در پشت پنجره ها از آتش نشانان تقاضای کمک می کردند که بلافاصله آتش نشانان با استفاده از بالابرهای هیدرولیکی و دستی حدود 20 زن و مرد را به سلامت خارج کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تعدادی از این افراد دچار دود زدگی جزیی شده بودند که عوامل اورژانس در محل اقدامات درمانی را انجام داد و آتش نشانان در حال حاضر مشغول عملیات تخلیه دود هستند.
به گفته وی این حادثه آتش سوزی بدون تلفات جانی مهار شد.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.