به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ در ساعت 22 چهارم خرداد امسال وقوع یک نزاع و درگیری دسته جمعی در منطقه رهبر – پارک ابوذر به کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس اعلام شد.
با حضور مأموران و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که درگیری مابین دو گروه از افاغنه صورت گرفته و طی آن فردی به نام «حسین . ح» ( 35 ساله ) از ناحیه چپ قفسه سینه مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته است.
براساس این گزارش در ساعت 23 از طریق بیمارستان لواسان به کلانتری 144 تهرانپارس اعلام شد که علیرغم اقدامات درمانی، حسین به علت شدت جراحت جان باخته است؛ پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد تشکیل و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
همزمان با انتقال حسین به بیمارستان، مأموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس در همان شب درگیری و پیش از اعلام خبر فوت مقتول، اقدام به شناسایی افراد حاضر در نزاع و درگیری و دستگیری 8 نفر از جمله 5 برادر مقتول و همچنین سه خواهرزاده می کنند.
با ارجاع پرونده به اداره دهم آگاهی، تمامی افراد دستگیر شده به اداره دهم پلیس آگاهی کارآگاهان اداره دهم منتقل و تحقیقات از آنها آغاز شد.
5 برادر مقتول در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند که درگیری مابین آنها ( 6 برادر ) از یک سو و سه خواهرزاده ی آنها از سوی دیگر صورت گرفته و طی آن یکی از 6 برادر به نام حسین توسط یکی از خواهرزاده های آنها به نام «ویس» (20 ساله) به قتل رسیده است.
ویس که در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت و قتل دایی خود شده بود در ادامه تحقیقات پلیسی لب به اعتراف گشود و در ساعت 10 هشتم خرداد صراحتا به قتل حسین اعتراف کرد.
متهم گفت: حسین به قصد کشت به سمتم حمله ور شد و من نیز در یک لحظه چاقو را از دستش گرفته و ضربه ای به سینه اش زدم؛ بلافاصله پس از آن بهمراه دو برادرم محل را ترک کردیم اما پس از دقایقی توسط مأموران دستگیر شدیم.
متهم در خصوص چگونگی آغاز درگیری نیز اظهارکرد: در خانه بودیم که دایی حسین (مقتول) با مادرم تماس گرفت و از او خواست تا من به پارک رفته و در خصوص برخی اختلافات که از مدت ها پیش مابین ما ایجاد شده بود، صحبت کنیم و موضوع را برای همیشه حل و فصل کنیم.
وی ادامه داد: مادرم از من خواست تا به پارک رفته و با برادرش آشتی کنم، به این نیت و با همراهی 2 برادرم به سمت پارک رفتیم؛ وقتی رسیدیم تمام 6 دایی ام منتظر ما بودند و به محض دیدن شروع به کتک زدن ما کردند و...
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران بزرگ، در مورد این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9343//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.