حسن میرزایی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، تقاضای مردم برای خرید نان بیشتر می شود و لازم است تا با نظارت مستمر، کیفیت نان های عرضه شده حفظ شود.
وی گفت: اجرای این طرح به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی نان های عرضه شده به مردم در واحدهای شهری و روستایی انجام می شود و طی آن علاوه بر بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اعضای کارگروه آرد و نان نیز با حضور در مناطق مختلف، بر فعالیت واحدهای نانوایی نظارت می کنند.
وی افزود: در راستای اجرای این طرح نظارتی که با همکاری فرمانداری، تعزیرات حکومتی، مجمع امور صنفی و اتحادیه نانوایان آغاز شده، کلیه نانوایی های سطح شهرستان در دو نوبت از نظر مسائل بهداشتی، لزوم رعایت وزن دقیق چانه و کیفیت نان های عرضه شده مورد بررسی قرار می گیرند.
میرزایی افزود: در صورتی که واحد نانوایی تخلفاتی از جمله کم فروشی، گران فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی را مرتکب شود، نسبت به صدور اخطاریه اقدام و در صورت تکرار تخلف نسبت به پلمب آن اقدام می شود.
وی گفت: در نخستین روز از اجرای این طرح 10 واحد نانوایی در مناطق مختلف ورامین مورد بازرسی قرار گرفت.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین تصریح کرد: هم اکنون 340 واحد نانوایی در شهرهای ورامین و جواد آباد و روستاهای اطراف شهرستان مستقر می باشد که فعالیت تمامی این واحدها توسط گروه های بازرسی مورد بازدید قرار خواهد گرفت.
وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از کم فروشی ، گران فروشی و نیز عدم رعایت مسائل بهداشتی مراتب را با استفاده از سامانه 124 به اطلاع بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت برسانند.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.