سید محمود میرلوحی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه پرسیدن حق مسلم شهروندان و پاسخگویی مولفه اصلی منتخبین مردم در لیست امید است افزود: شورای شهر باید در منظر مردم باشد و همه قراردادها، پیمانکاری ها، مناقصه ها و مزایده های آن باید قانونمند و شفاف بوده و مدام به مردم ارائه شود.
وی با بیان اینکه در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران تلاش می کنیم رانت و تخلفات مالی به حداقل ممکن برسد اظهار کرد: بحث پاکدستی یکی از اصول اساسی در مرام منتخبین لیست امید شورای شهر تهران است.
میرلوحی با اشاره به اینکه اخبار نگران کننده ای از میزان بدهی های شهرداری تهران و تفاوت آن از 250هزار تا 650هزار میلیارد ریال به گوش می رسد افزود: از هیات رئیسه شورای شهر انتظار داریم اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه انجام شود تا مردم در جریان همه امور قرار گیرند.
وی گفت: مطابق قانون شورای اسلامی شهر تهران موظف است در بازه های زمانی تعریف شده گزارش مالی منتشر و اعلام رسمی کند اما از سال 90 این اقدام صورت نگرفته و در یک گزارش حسابرسی از عملکرد مالی شورای چهارم نیز حسابرس به خاطر مشکلات و ابهامات فراوان از اظهار نظر خودداری کرد.
میرلوحی گفت: پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران پس از آغاز به کار گزارش کاملی از عملکرد مالی شورا و شهرداری را به مردم ارائه خواهد کرد.
وی با بیان اینکه شورای شهر چهارم و شهرداری تهران نباید تعهد جدیدی را ایجاد کنند افزود: در فرصت دو ماهه باقیمانده تا آغاز فعالیت دوره جدید شورای شهر بهتر است این شورا و شهرداری به کارهای روزمره پرداخته و وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند و تعهد جدید مالی و استخدامی برای این نهاد ایجاد نکنند.
شورای اسلامی شهر تهران 21 عضو دارد، فعالیت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران مردادماه آغاز می شود.
تهرام 6139**1625
خبرنگار: محمد بیدارمنش - انتشار دهنده: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.