به گزارش خبرنگار ایرنا جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان تهران عصر امروز (سه شنبه) به ریاست محمد امامی امین،معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران و با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد.
در این جلسه گزارش اجرای ' طرح ضیافت' از سوی شرکت های غله،پشتیبانی امور دام و سازمان جهادکشاورزی استان تهران ارایه شد.
محمد امامی امین با بیان اینکه اقدامات ارزشمندی در جهت تنظیم بازار تاکنون انجام شده است تصریح کرد: توزیع میوه در بازار از اسفندماه سال گذشته آغاز شد و موجب کاهش قیمت ها شده است.
وی از عملکرد سازمان تعزیرات استان تهران به دلیل توجه به گزارش های تخلفات و رسیدگی های انجام شده تقدیر کرد.
در این جلسه گزارشی از بازرسی های انجام شده از صنوف مختلف ارایه شد که براساس آن 34 هزار و 798 مورد بازرسی در استان تهران انجام شده است که بیش از 17 هزار مورد آن مربوط به شهر تهران است.
همچنین از میان حدود پنج هزار پرونده تخلف، چهار هزار و 133 مورد پرونده مربوط به شهر تهران است که ارزشی معادل چهار میلیارد و 800 میلیون تومان را در بر می گیرد.
در ادامه جلسه همچنین گزارشی از توزیع میوه در ایام پایانی سال 95 و ادامه طرح در سال 96 ارایه شد که براساس آن ؛میزان سهمیه سیب در استان تهران سه هزار تن بوده است که همین میزان توزیع شده است و چهار هزار تن پرتقال داخلی نیز سهمیه استان تخصیص یافت که 3435 تن از آن در استان توزیع شد.
در این جلسه توزیع اقلام اساسی مورد نیاز ویژه ماه مبارک رمضان همچون برنج،مرغ منجمد،گوشت گوساله و گوسفندی،خرما،زولبیا و بامیه و قند و شکر در دستور کار قرار گرفت.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.