نوراللّه طاهری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به روند برگزاری انتخابات و خلق حماسه 29 اردیبهشت ماه در شهرستان فیروزکوه، اظهار کرد: امروز مردم ایران اسلامی با حضور پرنشاط، باشکوه و آگاهانه خود، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهند زد.
وی به حضور آحاد مردم با حضور حداکثری و توأم با آرامش در پای صندوق ‌های رأی اشاره کرد و گفت: ملت ایران در انتخابات امروز، یکبار دیگر عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و جلوه ای دیگر از مردم سالاری دینی را به اثبات خواهد رساند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه از مردم آگاه و همیشه در صحنه خواست تا با حضور حداکثری و آگاهانه خود در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فردایی بهتر را برای کشور رقم بزنند.
طاهری با اشاره به فعالیت دو هزار و 600 نفر در برگزاری انتخابات این شهرستان، خاطرنشان کرد:80 شعبه اخذ رأی برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در نظر گرفته شده است که از این تعداد 19 شعبه شهری و 61 شعبه روستایی و 3 شعبه سیار آماده حضور پرشور شهروندان برای اخذ رأی است.
این مقام مسئول با بیان اینکه 368 نامزد برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فیروزکوه امروز به رقابت می پردازند، گفت: امید است مردم با انتخاب فرد اصلح، در صحنه حاضر و کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.
خبرنگار:الهام حیدری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.