علیرضا مهدوی شاهرودی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عصر امروز جلسه ای با حضور استاندار تهران، مدیران آموزش و پرورش و مسئولان ستاد انتخابات استان برگزار و در خصوص تعطیلی مدارس استان تصمیم گیری شد.
وی با اشاره به اینکه بعضی از مدارس استان شعب اخذ رای هستند اظهار کرد: با توجه به طولانی بودن روند شمارش آرا در مدارسی که شعب اخذ رای هستند، تمامی مدارس استان تهران روز شنبه(30اردیبهشت ماه) تعطیل است.
همچنین علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش تهران و عضو هیات اجرایی انتخابات شورای شهر تهران نیز اعلام کرد: با توجه به مشارکت گسترده مردم شریف تهران در انتخابات و احتمال تمدید زمان رای گیری و طولانی شدن زمان شمارش آرا، استفاده از فضای آموزشی و مشارکت گسترده فرهنگیان در امر برگزاری انتخابات تمامی مدارس شهر تهران شنبه(30اردیبهشت ماه) تعطیل است.
به گزارش ایرنا، سیدحسین هاشمی استاندار تهران نیز پیش از این در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود که ساعت 16 امروز با حضور مدیران آموزش و پرورش و مسئولان ستاد انتخابات استان تهران جلسه ای در محل استانداری برگزار و در خصوص تعطیلی احتمالی مدارسی که شعبه اخذ رای هستند، تصمیم گیری خواهد شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح با دستور وزیر کشور همزمان با سراسر کشور در استان تهران آغاز شده است.
در استان تهران 6 هزار و 448 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده که از این تعداد 6 هزار و 31 شعبه ثابت و 417 شعبه سیار است.
حدود یک هزار و 500 واحد آموزشی شهر تهران به صورت مستقیم درگیر موضوع انتخابات هستند و بیش از 30 هزار فرهنگی شهر تهران در اجرا، نظارت و بازرسی بر انتخابات مشارکت دارند.
تهرام/7245**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.