هدایت الله جمالی پور جمعه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: مردم شهرستان ری در این دوره به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک ویژه گفتند و حماسه جدیدی را در تاریخ سیاسی ایران و شهرستان رقم زدند.
وی با بیان اینکه تمام ظرفیت های شهرستان ری از ساعات اولیه رای گیری بسیج شده اند تا فرآیند انتخابات به خوبی طی شد اظهار داشت: ستاد انتخابات شهرستان ری تعرفه و سایر امکانات لازم را برای هر چه بهتر برگزار انتخابات تا هر ساعتی که انتخابات از سوی وزارت کشور تمدید شود مهیا کرده است.
جمالی پور در ادامه به تخلفات برخی از شعب اخذ رای در بخش های کهریزک، حسن آباد و باقرشهر اشاره کرد و عنوان داشت: بر اساس گزارش های ارسالی به ستاد انتخابات شهرستان ری در برخی از شعب کهریزک برخی افراد به دنبال تطمیع آرا و انتقال مردم از محلی دیگر به این محل بوده اند که سریعا گروه ویژه متشکل از نیروی انتظامی و قوه قضاییه برای برخورد با این تخلفات مستند شده به محل اعزام و موضوع را بر اساس قانون پیگیری کرده اند.
وی ادامه داد: ستاد انتخابات شهرستان ری به با کوچکترین تخلف انتخاباتی برخورد قانونی خواهد کرد چرا که مجریان و ناظران این شهرستان به این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند رای مردم حق الناس است به شدت پایبند هستند.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.